Logoped
Sector 6, Bucuresti
admin@mindtherapycenter.ro
A absolvit Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, specializarea Psihopedagogie Speciala, in 2005 si programul de master in Educatie Integrata, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea Bucuresti, in 2007. In perioada 2003-2005 a lucrat ca psihopedagog la Scoala Gimnaziala Speciala nr.3, Bucuresti. Din 2005 pana in prezent este profesor psihopedagog la Scoala Gimnaziala Speciala nr 10. Din martie 2017 face parte din echipa Centrului de Psihoterapie si Consiliere pentru Copii, Adolescenti si Familie, MINDTHERAPY CENTER.
Pe parcursul anilor de activitate s-a implicat in evaluarea cazurilor si identificarea elementelor definitorii pentru afectiunile copiilor cu care a lucrat, fiind un membru activ al echipei de management al fiecarui caz: a intocmit planuri de interventie schitand conduita terapeutica individualizata in functie de dificultatile si competentele copilului, a oferit sesiuni de terapie individuala si de grup, in functie de obiectivele interventiei, pentru copii cu tulburari de invatare, limbaj; sedinte de terapie ocupationala si ateliere pentru dezvoltarea abilitatilor socio-emotionale; a elaborat strategii de interventie pentru prevenirea si/sau ameliorarea consecintelor diferitelor tipuri de deficiente (corectare, compensare, recuperare); a consiliat parintii copiilor in vederea consolidarii procesului terapeutic.
A absolvit cursuri de formare in: “Consilere si orientare scolara”, “Elaborarea probelor de evaluare pentru invatamantul special”, “Manager de proiect”, “Formator”, “Metodist scolar”, “Comunicare augmentativa. Strategii de interventie educative-terapeutic-compensatorie”.
A participat la proiecte internationale “Ways into inclusion” – Comenius, Tukums, Letonia, “Ways into inclusion” – Comenius, Istanbul, Turcia, “Building Europen Methods” – Grundtving, educatia adultilor, Adana, Turcia, “Youth in action” – schimb de experienta Adana, Turcia. A fost coordonator in cadrul parteneriatului educational “Strategia Nationala de Actiuni Comunitare”. A coordonat activitatea metodica de psihopedagogie speciala, s-a implicat in consilierea parintilor si in activitatile extrascolare si extracurriculare din cadrul scolii.
Este autor de articole si lucrari stiintifice despre stimularea comunicarii si a abilitatilor cognitive la copii cu diverse forme de intarziere mentala, este implicata in studii legate de modalitatile de incluziune a copiilor cu CES in sistemul de invatamant romanesc.
Colaboram cu doamna profesor psihopedagog si logoped Florentina Nichita de 1 an si jumatate. Doamna psihopedagog este o persoana cu un stil de lucru profesionist, devotata activitatii sale, motivata in a gasi intodeauna solutiile cele mai potrivite pentru a il ajuta pe fiul meu sa depaseasca dificultatile cu care se confrunta. Spiritul creativ si caldura pe care o transmite au facut ca baiatul meu sa astepte cu nerabdare orele de terapie. Este esential ca un copil care are nevoie de ajutor de specialitate sa mearga cu drag intr-un loc in care sa beneficieze de acesta, iar doamna Florentina Nichita reuseste sa i ofere copilului atat increderea necesara, cat si bucuria de a rezolva sarcinile de lucru…..
Fiiul meu imi spune “Ce ma bucur ca 25 decembrie este marti si vine Mos Craciun cu daruri si merg la terapie , la Florentina”