Facilitator grupuri teatru
Sector 6, Bucuresti
admin@mindtherapycenter.ro
A absolvit Facultatea de Limbi Straine din cadrul Universitatii de Petrol și Gaze din Ploiesti (2003) precum si specializarea Arta Actorului din cadrul Universitătii Hyperion Bucuresti (2008), continuata cu masterat în Teatrologie și Management cultural în cadrul UNATC București (2010)
Și-a consolidat studiile prin workshopuri în diverse arii de studiu al artei teatrale:
Tehnica Alexander pentru actori, 2018, Bucuresti; Metoda Linklater, tehnica de eliberare a vocii naturale, profesor Marsha Cox, Teatrul fără Frontiere, 2013; Arta actorului, metoda Seinford Meisner, profesor Mihaela Sîrbu, Teatrul fără Frontiere, 2010; Pantomima si miscare scenica, profesor Dan Puric, Compania Passe-partout DP, 2009-2010 ; “Practical Aesthetics”, profesor Kerry Glamsch, Teatrul fără Frontiere, 2009; “Rasaboxes”, Kerry Glamsch, Teatrul fără Frontiere, 2009; Improvizaţie- metoda Keith Johnstone, Teatrul fără Frontiere, 2008; Dans contemporan, Centrul Naţional de Dans Bucureşti, 2008 ; “Partitura de joc, acţiunea din spatele cuvintelor”, atelier susţinut de David Esrig, Teatrul Metropolis, Bucureşti, 2006
Din experienta ei scenică fac parte proiecte teatrale precum: Ibrahim si florile din Coran, regia Chris Simion, Teatrul Metropolis; The show must go on, regia Magda Catone, adaptare după „Telegrama” de Aldo Nicolaj; Cherchez la femme, spectacol de pantomima, regia Petrica Voicu, coordonator Dan Puric, Compania Passe-partout Dan Puric; Trilogie belgrădeană, de Biljana Srbljanović, proiect independent, Teatrul Arca, Bucureşti; Spectatorul condamnat la moarte, de Matei Visniec, regia Gina Lazăr, proiect independent, Teatrul Metropolis.
In afara teatrului a lucrat ca profesor de limbi straine in sistemul public si privat (2003-2008), ofiter pe politici consulare în cadrul Ambasadei Britanice în Romania (2008-prezent), manager de proiect (certificare PMI 2018).
Din anul 2016, lucrează cu copii de diferite vârste în cadrul unor ateliere de dezvoltare prin teatru și limbi străine, prin care își propune să-i ajute pe aceștia să răspundă provocărilor zilnice prin creșterea inteligentei emotionale.
Atelierele pe care le facilitează constau în jocuri si activități prin care se urmăreste dezvoltarea unor competențe și abilități specifice printre care: atenția, colaborarea, creativitatea, expresivitatea și exprimarea, dezinhibarea, cunoașterea de sine, capacitatea de a-i întelege pe ceilalti și de a se integra în grup.
“Un curs care provoacă, apropie oamenii, antrenează mintea si emotiile, personalizat in functie de copii. Robert abia astepta ziua de vineri, iar timpul de la curs părea ca trece foarte repede. De altfel, toti copiii punctau : Aahhh, au venit părinții, ce repede a trecut timpul!”
“A invins timiditatea in exprimare, a asimilat notiuni ce au condus la dezvoltarea personala si libera exprimare si de fiecare data venea cu mult drag. Acest curs a fost ca un „pansament” pentru sufletelul Mariei.”
“In comportamentul ei am observat o dorinta mai mare de a participa la actiuni de grup, interes in a afla lucruri noi despre cine a fost Shakespeare, a citi ce a scris si a afla cat mai multe despre acea perioada istorica.”