Va rugam sa asteptati...



Profesor psihopedagog

GRIGOROIU PAULA


Profesor psihopedagog

Logoped


Servicii oferite

Tarife

CONTACT

0770 334 261

Calea Grivitei, nr. 46

Sector 1, Bucuresti

admin@mindtherapycenter.ro


Programare on-line


“În calitate de terapeut, prima ȋntȃlnire cu un copil este cea mai mare provocare pentru mine. Cred că fiecare are potenţialul său, indiferent de gradul de afectare şi dizabilitate. Încerc ca după fiecare evaluare să gȃndesc ȋn perspectivă şi să găsesc metodele potrivite care ar putea ajuta copilul ȋn cauză să devină un adult cȃt mai independent.”

A absolvit Facultatea de Psihopedagogie Speciala si Asistenta Sociala in 2002 si din septembrie 2003 si-a inceput activitatea ca Profesor Psihopedagog la Scoala Gimnaziala Speciala nr.10, activitate pe care o continua si astazi.

In perioada 2004-2005 isi continua educatia formala participand la modulul de pedagogie al Departamentului pentru pregatirea personalului didactic, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei – Universitatea Bucuresti, iar in martie 2007 a obtinut atestatul de libera practica in specialitatea Psihopedagogie speciala, pe treapta de specializare – practicant – forma de atestare – autonom la propunerea Comisiei de psihologie educationala, consiliere scolara si vocationala, din cadrul “Colegiului psihologilor din Romania”.

In tot acest timp isi completeaza educatia si formarea profesionala prin participarea la diferite traininguri si workshop-uri (detalii in sectiunile Cursuri/Traininguri si Activitate stiintifica din CV).

A contribuit la revizuirea si completarea, in cadrul unor  seminarii de lucru, a “Ghidului pentru cadrele didactice de sprijin” RENINCO (2003), a fost membru in grupul de lucru pentru elaborarea  programelor scolare pentru disciplinele din ariile curriculare  I-IV, prevazute in Planul-cadru de invatamant pentru clasele grupele din invatamantul special care scolarizeaza elevi cu dizabilitati  severe, profunde si/sau asociate (aprobate de catre MEC prin ordinul nr.5235/ 01.09.2008) si a publicat numeroase articole.

S-a implicat activ in domeniul recuperarii si educarii copiilor cu deficiente mintale, cu dificultati de invatare si progrese lente in activitatea scolara, sprijinind integrarea sociala a copiilor cu acest tip de dificultati.

A participat la o varietate de proiecte care au vizat evaluarea si asigurarea calitatii actului educational: Coordonator practica pedagogica a studentilor Colegiului Universitar de Institutori Bucuresti (2004 – 2005), Responsabil in cadrul comisiei privind evaluarea si asigurarea calitatii educatiei la nivelul scolii (2007-2009) ,Membru  in proiectul „Building European Methods” Grundtvig – Educatia adultilor (2012).

Incepand din 2010 si-a desfasurat activitatea ca logoped/profesor psihopedagog in cadrul Centrului de Psihiatrie si psihoterapie Mindcare, valorificand cunostintele si experienta acumulata in terapia tulburarilor de limbaj si de invatare si in programe de stimulare cognitiva a copiilor cu dificultati scolare.

Din februrie 2017 s-a alaturat echipei Centrului de Psihoterapie si Consiliere pentru Copii, Adolescenti si Familie, MINDTHERAPY CENTER.

Teste:

  • test IQ Raven – Matrici Progresive Color (test non-verbal de inteligenţă, adresat copiilor cu vârste cuprinse ȋntre 4 -11 ani si batranilor)
  • evaluarea abilităţilor de ȋnvăţare
  • evaluare logopedică (evaluarea limbajului receptiv/ expresiv, vȃrsta psihologică a limbajului)


Mai multe despre Paula Grigoroiu

Curriculum vitae

  • Experienta
  • Cursuri/Traininguri
  • Activitate stiintifica
  • Atestare profesionala
  • 2003 – prezent, Profesor psihopedagog, Scoala Gimnaziala Speciala nr.10
  • 2010 – 2016, Logoped/Psihopedagog, Centru de Psihiatrie si Psihoterapie Mindcare
  • 2017 – prezent, Logoped/Psihopedagog, Centrul de Psihoterapie si Consiliere pentru Copii, Adolescenti si Familie, MINDTHERAPY CENTER
  • Ianuarie 2005 – Participare workshop “Terapia si educatia copiilor cu   autism si a copiilor cu cerinte educative speciale“ organizator Autism Romania
  • Octombrie 2005 – Participare atelier de lucru “Communicate in print 2” organizator Scoala Speciala nr.10 in colaborare cu Widgit Software Marea Britanie
  • Mai 2006 – participarea la stagiul de formare cu tema “Terapia tulburarilor de comportament” organizat de AsociatiaAlternativa 2003 in colaborare cu Asociatia Stichting Cheia Olanda
  • Noiembrie 2006 – Curs de formare “Ora de consiliere si orientare scolara” organizat de Casa Corpului Didactic
  • Iunie 2007 – Participare la primul Congres national de psihiatrie a copilului si adolescentului si a IV a Conferinta nationala de sanatate mintala a copilului si adolescentului cu temele: “Tulburarea de spectru autist, ADHD si comorbiditati; Modele specifice de abordare psihoterapica la copil si adolescent” organizat de Asociatia Romana de Psihiatrie a Copilului  si Adolescentului si Profesii Asociate
  • Septembrie 2008 – Participare la a V a Conferinta nationala de sanatate mintala a copilului si adolescentului cu participare internationala, cu tema: “Educatia timpurie si rolul ei in preventia tulburarilor psihice la copil si adolescent” organizat de Asociatia Romana de Psihiatrie a Copilului si Adolescentului si Profesii Asociate
  • Aprilie 2013 – curs de formare „Elemente de logopedie si psihopedagogie speciala – metode practice corectiv- terapeutice” organizat de Asociatia Centrul de Comunicare si Dezvoltare Umana Phoenix”
  • Septembrie 2013 – al IV lea Congres de psihiatrie a copilului si adolescentului si a X a Conferinta nationala de sanatate mintala a copilului si adolescentului cu tema: „Sanatatea mintala a copilului si adolescentului din perspectiva abordarii multidisciplinare” organizat de Asociatia Romana de Psihiatrie a Copilului  si Adolescentului si Profesii Asociate
  • Noiembrie 2013 – curs „Signalong – vocabular de baza” organizat de asociatiile Romania Connect (UK) si Romania Connect
  • Martie 2014 – participare simpozion national ”Aspecte teoretico-praxiologice in evaluarea si interventia psihoeducationala” organizat de Asociatia Alianta pentru Copii Arad
  • Noiembrie 2014 – participare a XI a Conferinta nationala de  sanatate mintala a copilului si  adolescentului cu tema: „Sanatatea mintala a copilului si adolescentului – nevoi si solutii” organizat de Asociatia Romana de Psihiatrie a Copilului  si Adolescentului si Profesii Asociate
  • Februarie 2015 – participare la Conferinta Nationala de Psihopedagogie Speciala si Consiliere Scoala (cu participare internationala) Editia a II a „Scrii psihopedagog, citesti special – Arta consilierii si integrarii copiilor in familie, scoala, viata” organizat de Asociatia CES Oradea
  • Mai 2015 – participare conferinta internationala editia a IV a ”Aspecte teoretico-praxiologice in evaluarea si interventia psihoeducationala” organizat de Asociatia Alianta pentru Copii Arad
  • Aprilie – august 2015 – curs Metoda Antrenament Autogen Schultz – organizat de psiholog Motronea Mirela – membra Asociatia de Psihoterapie Pozitiva
  • Mai 2016 – participare conferinta internationala editia a V a ”Aspecte teoretico- praxiologice in evaluarea si interventia psihoeducationala” organizat de Asociatia Alianta pentru Copii  Arad
  • Martie 2017 – participare conferinta internationala editia a VI a ”Aspecte teoretico-praxiologice in evaluarea si interventia psihoeducationala” organizat de Asociatia Alianta pentru Copii  Arad
  • Octombrie 2017 – participare a XIV a Conferinta Nationala de Sanatate Mintala a Copilului si Adolescentului cu tema: „Sanatatea mintala a copilului si adolescentului” organizata de Asociatia Romana de Psihiatrie a Copilului  si Adolescentului si Profesii Asociate
  • Noiembrie 2017 – participare conferinta internationala „Neuropsihologia Tulburarilor Specifice de Învatare” organizata de catre Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei Bucuresti
  • Martie 2018 – participare conferinta internationala editia a VII a ”Aspecte teoretico- praxiologice in  evaluarea si interventia psihoeducationala” organizat de Asociatia Alianta pentru Copii  Arad
  • 2003 –  Contributie la revizuirea si completarea in cadrul unor  seminarii de lucru, a “Ghidului    pentru cadrele didactice de sprijin” RENINCO
  • 2004 – 2005 – Revista “IMBOLD” nr. 3, articol publicat “Program de interventie personalizat” pentru elev tetraparezic, cu retard mintal sever
  • Aprilie 2005 – Participare simpozion “Evaluarea copiilor cu dizabilitati severe“ (organizat de ISMB, RENINCO, Univ.Bucuresti) cu lucrarea “Evaluarea copiilor cu dizabilitati severe – premisa elaborarii Planului de Interventie Personalizat”
  • Iunie 2005 Participare la seminarul “Alternative pentru integrare” (organizat de ISMB, ANPH, Asociatia Alternativa 2003, Colegiul Universitar de Institutori) cu lucrarea: “Integrarea socio – profesionala a elevilor cu dizabilitati severe, dependenta de conditiile atitudinale si materiale create de societate “
  • 2006 -2007 – Revista “IMBOLD” nr. 6 articol publicat “Studiu de caz” pentru elev cu malformatie cerebrala, hemipareza stanga, retard mintal sever
  • 2007 – „Why Are We Teaching and Evaluating through Play?”, “INCLUSION THROUGH ARTSMagazine, Bucharest
  • Martie- iulie 2008 –  membru in grupul de lucru pentru elaborarea  programelor scolare pentru disciplinele din cadrul ariilor curriculare  I-IV, prevazute in Planul-cadru de invatamant pentru clasele grupele din invatamantul special care  scolarizeaza elevi cu dizabilitati  severe, profunde si/sau asociate (aprobate de catre MEC prin ordinul nr.5235/ 01.09.2008)
  • Octombrie 2008 –    Participare simpozion “ Bune practici in integrarea copiilor cu dizabilitati“ (organizat de ISMB, RENINCO, Scoala Speciala nr.10) cu lucrarea “Integrarea scolara si sociala a  copiilor cuADHD”
  • Martie 2015 – „Din bancă, în concediu de paternitate” articol publicat in revista Cariere
  • Noiembrie 2016 „Ce este dislexia si cum se manifesta?” articol publicat in Gandul
  • Aprilie 2017 „Ce este dislexia?” lucrare publicata in cadrul conferintei internationale”Aspecte teoretico-praxiologice in evaluarea si interventia psihoeducationala” Arad
  • Iulie 2018 „Copilul meu are un ritm mai lent de invatare, ce este de facut?” articol publicat in revista Cariere
  • Atestat de libera practica al Colegiului psihologilor din Romania, in specialitatea Psihopedagogie speciala, pe treapta de specializare – practicant – forma de atestare – autonom –  Nota: titularul prezentului atestat este inscris in Registrul unic al psihologilor cu drept de  libera practica din Romania, partea I, avand  Cod personal 02871
  • Certificatul de Inregistrare nr.1963 din 03.12.2010 al Colegiului psihologilor din Romania pentru exercitarea profesiei de psiholog cu drept de libera practica sub denumirea „GRIGOROIU PAULA MARIANA – CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE”   Cod de inregistrare 10B1963, cu licenta pentru aplicarea testului Matrici Progresive Color (CPM) (adecvate copiilor şi persoanelor vârstnice) seria CA, nr. 1135, din noiembrie 2010.
Ce spun parintii

TESTIMONIALE

“…am avut onoarea, privilegiul , caci  nimic nu este intamplator, sa cunosc un loc bun, luminos, animat de priviri care pentru prima data parca imi dadeau acel confort al linistei, al mangaierii sufletesti ptr. gandul care reusea sa framante sufletul unei mame, si anume ca Nikolas manifesta anumite blocaje emotionale ptr. care intarziase si vorbirea; asa am cunoscut o pe Doamna Paula Grigoroiu – Mind Therapy , care mi a invaluit grija cu siguranta si blandetea unei mame, privind si dand importanta sufletului meu de mama preocupata…”


Gabriela, mama lui Nikolas cel bun si special

Vezi testimoniale complete

“….ganditi-va la un copil diagnosticat cu TSA + ADHD … poate sa devina independent, sa mearga singur la scoala (fara shadow)?

DA, POATE! Si asta numai cu foarte multa munca, rabdare si o echipa de profesionisti, pe care noi i-am intalnit la MIND THERAPY CENTER (oameni ce au devenit parte din familia noastra). Nu o sa va spun denumiri de teste, evaluari, terapii, o sa va spun ca am un copil care citeste, calculeaza singur, este integrat in invatamantul de masa. Unul dintre terapeutii cu care am lucrat este Paula Grigoroiu – omul potrivit la locul potrivit…”


Andreea – mama lui Victor

Va marturisesc cu sinceritate ca va suntem recunoscatori tuturor terapeutilor/ medicilor din Mind Therapy Center pentru progresele realizate de Stefania. Ii multumim Domnului ca avem sansa sa lucram cu o echipa frumoasa si asa bine organizata, de unde progresele vin cu ADEVARAT. Va multumim din suflet pentru grija pe care i-o purtati copilului nostru. Va multumim si va iubim!


Mama Stefaniei

Copyright Mindtherapycenter 2019