Va rugam sa asteptati...



Psiholog Clinician

GABRIELA CRACIUN


Psiholog Clinician

Consilier psihologic

Psihoterapeut Cognitiv-Comportamentalist


Servicii oferite

Tarife

CONTACT

0770 334 261

Calea Grivitei, nr. 46

Sector 1, Bucuresti

admin@mindtherapycenter.ro


Programare on-line


“Cred ca profesia mea este in parte stiinta, in parte arta, ratiune si emotie, structura si colaborare. As defini-o scurt intr-un cuvant- impreuna. Imi place sa observ comportamentul copiilor, tinerilor, parintilor si mai ales sa-i ascult. Sa le spun ca informatiile si sugestiile lor pot fi esentiale in demersul terapeutic. Cel mai imbucurator este atunci cand cei mici imi dau idei noi de joc sau chiar vizavi de demersul terapeutic prin simpla lor observare sau ascultare. Cred puternic in angajamentul de acceptare a fiintei in ceea ce este ea; apoi in discutii realiste dar calde despre schimbare.”

A absolvit Facultatea de Psihologie in cadrul Universitatii Hyperion(2010), an in care a urmat ciclul II de pregatire universitara- masterat in Psihologie Clinica si Consiliere Psihologica.

In perioada 2010-2012 si-a inceput pregatirea teoretica si practica in cadrul AITA (Asociatia pentru Interventie Terapeutica in Autism), ulterior efectuand interventia terapeutica comportamentala sub coordonare pentru copii cu tulburari de spectru autist.

In intervalul 2012-1013 a lucrat ca psiholog educational in cadrul gradinitei HappyFace avand ca atributii: monitorizarea copiilor – abilitatile de integrare in colectivitate, abilitatile de invatare- evaluarea periodica a copiilor, evaluarea in situatii speciale; consilierea colectivului didactic privind instruirea copiilor, modul de gestionare a dificultatilor comportamentale si cresterea motivatiei in activitatile impuse.

In perioada 2013-2016 a lucrat ca psiholog clinician si terapeut comportamentalist in cadrul Medlife- Clinica MindCare.

In prezent colaboreaza cu MindTherapy Center ca psiholog clinician, consilier psihologic si psihoterapeut cognitiv- comportamentalist (in formare).

Este membru al Colegiului Psihologilor prin Atestat de libera Practica in Psihologie Clinica si Psihoterapie si participa la sesiuni de supervizare atat in evaluarea psihologica a adultului cat si in evaluarea psihologica a copilului si adolescentului.

A urmat cursuri de formare in cadrul asociatiei Romane de Terapii Cognitive si Comportamentale (2013)- interventii specializate in mai multe tulburari si patologii la copii, adolescenti si adulti: tulburarile de internalizare si externalizare la copii si adolescenti, tulburarile anxioase, tulburarea depresiva, tulburarea bipolara, fobii specifice, tulburarea de panica, tulburarile de personalitate, adictii, tulburarea obsesiv-compulsiva, schizofrenie- prin metodele de terapie cognitiv-comportamentala clasica, schema therapy si mindfulness.

S-a certificat ca RBT- Registered Behavioral TechniciaN, urmand cursurile acreditate BACB-Behavior Analist Certification Board- interventie specializata in analiza comportamentala aplicata pentru tulburarea de spectru autist (2015).

De-a lungul perioadei de formare a participat la workshopuri, cursuri de educatie continua si conferinte pe urmatoarele teme: tehnici de interventie in tulburarea de spectru autist, tehnici de terapie cognitiv- comportamentala in sindromu Asperger si  autismul inalt functional, aplicatii in dezvoltarea abilitatilor de teoria mintii la copiii si adolescentii cu autism, metode si tehnici proiective in evaluarea copilului, adolescentului si adultului.

Pe parcursul activitatii profesionale a colaborat cu institutii din invatamantul prescolar  si a sustinut cursuri de parenting pentru educatori, personalul specializat si parinti prezentand metode eficiente de abordare a problemelor emotionale si comportamentale ale copiiilor in vederea dezvoltarii lor  armonioase.

In prezent in cadrul Centrului MindTherapy realizeaza evaluari psihologice folosind umatoarele instrumente:

Pentru Copii :

  • ECI-4 – Chestionarul de evaluare al copiilor
  • ASI-4- Chestionar de Evaluare a Simptomelor Adolescentului
  • ABAS-II- Sistemul de Evaluare a Comportului Adaptativ
  • ADI-R – Interviul de Diagnostic in Autism
  • Denver II- Testul de Screening al Dezvoltarii
  • CAST- Testul de Diagnosticare a Sindromului Asperger in Copilarie
  • Chestionare si Scale specializate in evaluarea comportamentelor disruptive si a temperamentului copilului
  • Testul de Completare de Fraze Rotter
  • Testul Fabulelor Duss

Pentru Adulti:

  • HDI- Inventarul de Depresie Hamilton
  • BAI- Inventarul de Anxietate Beck
  • Scale si chestionare de evaluare in tulburarea obsesiv-compulsiva
  • Scale si chestionare de evaluare a anxietatii de sanatate
  • Scale si chestionare pentru fobiile specifice
  • Scale si chestionare pentru evaluarea stresului, mecanismelor de coping si rezilientei
  • Scale si chestionare pentru evaluarea tulburarilor de personalitate
  • Scale si chestionare pentru evaluarea alexitimiei
  • Scale si chestionar pentru evaluarea anxietatii sociale
  • Scale si chestionare pentru evaluarea schemelor cognitive
  • Scale si chestionare pentru evaluarea tulburarii de panica

De asemenea, este implicata in programele de interventie psihoterapeutica la copii si adolescenti cu:

  • tulburare de comunicare sociala/Asperger- experienta indelungata si preocupare deosebita pentru dezvoltarea abilitatilor de mentalizare (teoria mintii), managementul emotiilor si a capacitatii de integrare sociala.
  • tulburare reactiva de atasament
  • tulburari anxioase si fobii specific
  • tulburare de panica
  • tulburare obsesiv-compulsiva
  • enuresis si encoprezis
  • ticuri
  • tulburare depresiva
  • tulburare de opozitie cu provocare
  • psihoze

Sustine Grupul pentru Dezvoltarea Abilitatilor Emotionale si Sociale pentru copii alaturi de Florentina Nichita, profesor psihopedagog, logoped – avand urmatoarele obiective: dezvoltarea unor abilitati pozitive de interactiune sociala, dezvoltarea abilitatilor de cooperare si de a imparti cu ceilalti, invatarea de modalitati de a gestiona propriile emotii –furie, tristete, frica, ingrijorare, invatarea de strategii de rezolvare de probleme, invatare de abilitati de rezolvare eficienta a unui conflict.

Sustine Atelierul de Dezvoltare Personala prin Teatru si Psihoterapie pentru Adolescenti alaturi de Elena Rusu- Penescu, actrita si pedagog- avand urmatoarele obiective: dezvoltarea abilitatilor sociale, constientizarea propriei dinamici emotionale si managementul acesteia, dezvoltarea capacitatii de a lucra in echipa, dezvoltarea abilitatilor de a comunica verbal si nonverbal; dezvoltarea creativitatii prin stimularea imaginatiei. Grupul ofera, totodata, contextul de a interactiona cu persoane noi si de a lega noi relatii de prietenie.



Mai multe despre Gabriela Craciun

Curriculum vitae

  • Experienta
  • Cursuri/Traininguri
  • Decembrie 2016- prezent: Lucreaza in cadrul Centrului MindtherapyCenter ca psiholog clininian, consilier psihologic, psihoterapeut cognitiv- comportamentalist.
  • Din 2014 colaboreaza cu sisteme de educatie si dezvoltare a prescolarilor prin sustinerea cursurilor de parenting pentru educatori si parinti privind dezvoltarea emotionala armonioasa a copiilor si abordarea dificultatilor comportamentale.
  • De-a lungul pregatirii profesionale a efectuat pregatire practica in urmatoarele sisteme medicale, centre si asociatii: Spitalul Clinic de Psihiatrie Alexandru Obregia, CEECC Centrul de Educatie Emotionala si Comportamentala pentru Copii- Salvati Copiii, Fundatia Estuar (Instruirea si Integrarea Adultilor cu Probleme de Sanatate Mintala)
  • Octombrie 2007- Iulie 2010: A absolvit Ciclul I de Studii Universitare de Licenta in cadrul Universitatii Hyperion cu lucrarea “Vulnerabilitati psihosociale pentru consumul de droguri la persoanele de sex feminin”- analiza calitativa in cadrul Spitalului de Psihiatrie Alexandru Obredja.
  • Octombrie 2007- Iulie 2009: Modulul de Psihopedagogie in cadrul Universitatii Hyperion cu atestare de practica in sistemul de invatamant primar, gimnazial si liceu.
  • Octombrie 2010- Iulie 2012: A finalizat Ciclul II de Studii Universitare de Masterat in cadrul Universitatii Hyperion cu lucrarea “Tehnici eficiente de parenting in cazul copiilor cu tulburari de anxietate”- analiza calitativa in cadrul CEECC- Salvati Copiii (Centrului de Educatie Emotionala si Comportamentala pentru Copiii)
  • Noiembrie 2010: Pregatire teoretica si practica- Tehnici de Terapie Comportamentala Aplicata la Copilul cu Autist in cadrul AITA
  • Decembrie 2010: Lucreaza ca terapeut ABA sub coordonare cu copii cu TSA (Tulburare de Spectru Autist) prin AITA si shadow la gradinta si scoala pentru copii cu tulburari de comportament si tulburare de spectru autist
  • Aprilie 2011: Devine membru al colegiului psihologilor prin Atestatul de Libera Practica in Psihologie Clinica si Consiliere Psihologica cod:10893
  • Ianuarie 2012: Incepe practica clinica in cadrul CEECC- Salvati Copiii (Centrul de Educatie Emotionala si Comportamentala pentru copii) in echipa multidisciplinara: psihiatri, logopezi, psihoterapeuti, asistenti sociali, asistenti medicali, psihopedagogi; abordand diverse tulburari la copil si adolescent: tulburarea opozitionismului-provocator, sindromul Asperger, tulburari de invatare si limbaj, tulburari anxioase si depresive, tulburarea de conduita.
  • Februarie 2012- Februarie 2013: Lucreaza ca psiholog educational in cadrul gradinitei HappyFace avand ca atributii: monitorizarea copiilor – abilitatile de integrare in colectivitate, abilitati de invatare- evaluarea periodica a copiilor, evaluarea copiilor in situatii speciale; consilierea colectivului didactic privind instruirea copiilor si interventia comportamentala in problemele comportamentale si cresterea motivatiei in activitate.
  • Ianuarie 2013-Ianuarie 2018: Incepe Cursurile de Formare in cadrul Asociatiei Romane de Terapii Cognitive si Comportamentale (in formare)
  • Octombrie 2013- Decembrie 2016:  Lucreaza in cadrul Sistemului Medical Medlife- Mindcare ca psiholog clinician, consilier psihologic si terapeut ABA
  • Martie 2015: Se acrediteaza ca RBT (Registered Behavioral Technician) in ABA (Analiza Comportamentala Aplicata

A participat la workshopuri, cursuri de formare continua si conferinte cu urmatoarele teme: Tehnici de interventie in Tulburare de Spectru Autist; Tehnici Cognitiv Comportamentale in Tulburarea Asperger la copil si adolescent; Conferinta internationala de Analiza comportamentala aplicata (sustinuta anual); Metode proiective in evaluarea copilului si adolescentului; Instrumente proiective in evaluarea adultului.

Ce spun parintii

TESTIMONIALE

“- Am o buna colaborare cu personalul din Centrul Mindtherapy.

– Intotdeauna am avut parte de intelegere si sustinere atat din partea terapeutilor cu care copilul meu lucreaza cat si din partea restului personalului.

– In aceasta Clinica am gasit o atmosfera calda si ajutor pentru a rezolva sau ameliora problemele cu care ma confrunt….”


Vezi testimoniale complete

“Ne-am intalnit cu Gabriela Craciun, intr-un moment in care nu stiam in ce directie sa ne indreptam. Eram bulversati ca parinti avand  un copil  diagnosticat cu TSA si ADHD si care, la momentul intalnirii cu Gabi  nu facea mare lucru.

Gabriela a lucrat cate o ora zilnic cu el si dupa o perioada relativ scurta a inceput sa aiba primele rezultate…”.


Copyright Mindtherapycenter 2019